song

Loading...

Tuesday, November 29, 2016

Hanya Milik Aku



ya, i know

when the light move out from dark place
that place will be like the city of the Death

no more light
all the flower will die
all the love will gone
do you know who will suffer?

let’s that thing suffer……………………………….
they deserve it………………………………………..

sungguh mengecewakan ahahahhahahaha
sudah ada di depan mata…tiada ia nampak
apabila hilang…meranalah dia buat selamanya

wahai tanah, wahai angin, sampaikan khabarku pada bonda
aku rindukan khayangan, istana chahaya penuh kasih dan cinta
anakanda bebas disitu

tanah ini berlumpur…
lumpur itu dilumurkan ke muka beta
tiadalah beta hanya duli pada Sang Dewata
di mana kaki melangkah
disitulah langit ku junjung….


di dalam hati ku simpan Dia
kemana sahaja aku pergi
ada Dia bersama aku sentiasa

tiada ku kongsi rahsia Nya
karana kecemburuanku dan Cinta itu hanya Milik Aku….

No comments:

Post a Comment