song

Loading...

Saturday, May 7, 2016

kemarahan!



nak marah!

Tetiba rasa nak marah…

Aku tak peduli la wey kau nak ada berapa banyak bini pun. Esok kau mampus bawak  sekali bini2, penyokong, pengikut kau tu masuk kubur! Eh perempuan gi la ikut sekali ikut laki kau masuk kubur, dah sayang sangat.

Shitt! Sakit mata aku nengok ke perangai. Kalau dah binatang tu, binatang jugak! Tak yah lah bagi nasihat! Bila cakap lembut tak dengar, sekali kena maki merajuk! Bull shitt kau! Tu la aku malas marah orang, tahan je, diam…kadang aku yang menangis! Sebab aku try tahan tak guris2 hati dengan jasad kau.

Marah betul aku! Aku tak kisah hidup kau, kau mampus pun aku tak kisah. Cuma jangan muncul depan aku weyh…tayang bahagia sangatla kau dan perempuan2 kau tu. Reda ahahahaha. Apalah bangang sangat, kau ingat reda sangatla diaorang tu. Kalaulah dah fake, hati batu, memangla kau tak dengar suara hati diaorang yang menjerit macam keldai tu! Sakit! Sakit! Waktu kau duk puaskan nafsu binatang kau tu dengan betina2 yang lain, sebab dia kena tinggal sesorang huhu.

Eh aku tak hipokrit la bodoh…aku tak la baik macam malaikat…sampai sepanjang masa lemah-lembut cakap sopan..phuiiii! 

So pastikan, kau tak muncul depan aku..reti malu sikit! Untuk elak dari aku menyumpah kau macam orang gila. Dan untuk mententeramkan hidup DI bumi ini ya. Ya tu je, ELAKKKAN DIRI DARI BERJUMPA AKU! Sebab, aku memang automatic, menyumpah, gi mampus la! Tak kisahla, pangkat, jawatan, muka macam tapir ke! Aku tak peduli..Just stay away!

p/s: palsu sangat dah manusia ni…ehhh kau tak tahu Tuhan tu lagi cemburu dari aku… Silap haribulan dia bunuh semua bini kau tu. Lalai sangat dengan bini kau yang banyak! Dia tarik satu..satu..satu…sampai kau nyawa2 ikan…hehe. Dah kata sayang Tuhan,perjuangkan agama Tuhan la sangat, mestila kena ujikan… so takde la Tuhan kena share kau dengan orang lain. Dalam hati para hambaNya, bagiNya, hanya Dia yang layak dekat situ. Kau letak benda alah lain, bini, harta, semua kesayangan kau, tunggu! Dia tarik satu2. Aku tukang ketawa je tengok kau..aku kan jahat!

No comments:

Post a Comment